سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :0
کل بازدید :6385
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/2/15
3:49 ع

ر این بخش آدرس بهترین و مهمترین گالری های عکس و لینک باکسها را قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید در تکمیل وبلاگ خود اقدام نمایید . لازم به ذکر است در صورتی که به موارد بیشتری نیاز داشته باشید میتوانید از طریق سرچ در موتورهای جستجو آدرس های بیشتری را بیابید و لی به یاد داشته باشید که آدرسهای زیر تست شده و از نظر به روز بودن مورد تایید هستند .

 

گالری های عکس :

www.catalunatics.com

www.ivebeenthere.co.uk

www.bottin.com

www.dotphoto.com

www.pbase.com

www.raingod.com

www.fotolia.com

www.shutterstock.com

www.fotosearch.com

www.hickerphoto.com

 

لینک باکسها :

www.ka3bi.com

www.parstabligh.mihanblog.com

www.ironerlink.mihanblog.com

www.dlp30.mihanblog.com

www.hottlinkk.blogfa.com

www.jafar1385.mihanblog.com

www.niyaaz85.blogfa.com

www.setaree.persianing.com

www.olympia.mihanblog.com

www.megabox.blogfa.com

www.freetemp-b.persiangig.com

www.dulfin.mihanblog.com

www.pamchall.blogfa.com

www.afzayeshbazdid.mihanblog.com

www.gach12links.mihanblog.com


  
  

توجه داشته باشید که سیستم میهن بلاگ خودش دارای کنتور مستقل میباشد ولی در صورتی که به هر دلیلی بخواهید کنتوری دستی دیگری را وارد کنید با ید از یکی از شیوه های مختلفی که وجود دارد استفاده نمایید – ما در اینجا یک شیوه معمول و اصولی را بیان میکنیم :

 

اگر سایت یا وبلاگی کنتور یا نمایشگر بازدید نداشت می توان از طریق سایتهای مخصوصی این موتور های شمارشگر و کنتور ها را دریافت کرد و باید کد html آنها را کپی و در بین کدهای وبلاگ قرار داد تا نصب گردد .

عنوان سرچ :

Free blog counters

Free counters

یکی از این سایتها به عنوان مثال 2 سایت زیر است که حتی می توانیم معیین کنیم که کنتور از چه عددی شروع به نمایش نماید .

www.mxcounters.com

www.webgozar.com

 

 

نکته :

در جایی که سایت تبلیغی برای اینکه به شما لینک و بنر اختصاصی بدهد شرط داشتن مثلا 500 بازدید کننده روزانه بگذارد ! برای اینکه این مشکل حل شود و سایت مذکور به ما لینک و بنر بدهد بهتر است که کد مربوط به کنتور قالب اصلی را با دقت در قسمت ویرایش وبلاگ حذف کرده و بجایش از یک کد کنتور دستی مثل نمونه های زیر استفاده نماییم و عدد شروع بازدید را مثلا 4000 بگذاریم تا اعتبار وبلاگ ما برای دریافت  تبلیغات مورد قبول واقع شود . در این بین کنتورهای خارجی بهتر از مشابه های داخلی است .

 


  
  

داشتن آمار بالا برای وبلاگ بسیار ضروری است زیرا نه تنها اعتبار بیشتری را برای صاحب وبلاگ شامل میشود بلکه برای سایتهای پرداختی نیز مقدار کلیکهای متعدد روی بنرها و لینکها طبیعی جلوه کرده و خطا تشخیص داده نمیشود زیرا شانس کلیک کردن تبلیغات توسط افراد بازدید کننده صفحات اختصاصی وب بسیار زیاد است لذا در روش ایرانی کسب درآمد باید حتما به آن توجه ویژه کرد .

 

چه عواملی باعث بالا بردن آمار بازدید و بالارفتن ترافیک سایت یا وبلاگ میشود ؟؟؟

مهمترین این عوامل را به سه گروه میتوان تقسیم کرد :

1 – جذاب بودن مطالب درون وبلاگ .

2 – تبادل لینک گسترده با سایتها و وبلاگهای دیگر و ثبت در موتورهای جستجو .

3 – قرار داشتن تعدادی لینک باکس دارای بازدید بالا بر روی وبلاگ یا سایت .

4 – کلمات کلیدی برای بالابردن بازدید سایتها و وبلاگها .

 

جذاب بودن مطالب سایت یا وبلاگ :

 

بر اساس تجربه در سایتهای ایرانی و با توجه به ذائقه بازدید کنندگان ایرانی که اکثریت انان را جوانان تشکیل میدهند وبلاگهای دارای تصاویر و عکسهای زیبا مثل عکس هنرپیشگان معروف دنیا و یا عکسهای دیدنی از مناظر و ... میتواند کمک بسیاری در جذب مخاطب بنماید .

( ما به شما توصیه میکنیم بجای اینکه وقت خودتان را صرف نوشتن مطالب جذاب در وبلاگتان بکنید که هم وقت گیر است و هم مخاطب خاص میخواهد – در درون وبلاگتان از عکسهای جذاب و زیبایی استفاده نمایید که بازدید کننده را مجددا به طرف سات یا وبلاگ شما برگرداند . لازم بذکر است طریقه قراردادن عکس در وبلاگ و آدرس منابع بزرگ و دیدنی عکس در اینترنت را در همین سی دی ذکر خواهیم کرد . )

 

تبادل لینک با سایتها و وبلاگها :

 

در این روش شما آدرس و مشخصات سایت یا وبلاگی را که آمار بالایی دارد  و یا علاقه دارید با آن تبادل لینک داشته باشید را در قسمت لینکستان درون وبلاگتان قرارداده ( از طریق بخش پنل مدیریتی وبلاگ خودتان ) و سپس با مدیر آن وبلاگ از طریق بخش نظرات سایتش تماس حاصل کرده و تقاضا کنید تا لینک و عنوان مورد نظر وبلاگ شما را نیز بر روی وب خود ثبت نماید – به این ترتیب آمار بازدید شما نیز افزایش خواهد داشت .

 

قرار داشتن تعدادی لینک باکس دارای بازدید بالا بر روی وبلاگ یا سایت :

اول از همه باید بدانیم که لینک باکس چیست ؟ ( به عکسهای همراه فایل نیز دقت نمایید )

لینک باکس یک جعبه اینترنتی محسوب می شود که در آن پیوند های (لینک های) زیادی وجود دارد. لینک باکس ها به منظور معرفی سایتها و وبلاگها درست میشوند و مزایای زیادی دارند. از جمله فایده های لینک باکس ها افزایش کاربران اینترنتی و دسترسی آسان تر به مطالب سایتها و وبلاگ ها و مهمترین این مزایا بالا بردن کاربران وبلاگ شما به حد زیاد است.
چگونه کاربران وبلاگ شما افزایش زیادی می یابند ؟


با قرار دادن – کد لینک باکس – که در داخل خود لینک باکس قرار دارد در وبلاگتان می توانید کاربرانتان را تا حدّ زیادی افزایش دهید . چگونه ؟ زیرا هزاران نفر برای قرار گرفتن لینکشان متقابلا این کار را انجام میدهند و این لینک باکس در سایت یا وبلاگ هزاران نفر قرار می گیرد. کسانی که به وبلاگ این افراد سر می زنند این لینک باکس را می بینند و برای اینکه در آن عضو شوند همین کار را انجام میدهند. تا اینکه این لینک باکس در میان میلیون ها کاربر اینترنتی قرار می گیرد و... و لینک شما هم شانس دیه شدن بالاتری پیدا خواهد کرد .

 

چگونه لینک باکس را درون وبلاگمان بگذاریم ؟

 

برای این کار ابتدا باید یک یا چند لینک باکس مهم و معتبر را پیدا نمایید که ما در این سی دی آدرس مهمترین آنها را گذاشته ایم .

 

سپس در داخل لینک باکس به قسمت دریافت کد لینک باکس بروید .

 

سپس کدی را که در آنجا معرفی شده است را کپی نمایید .

 

نمونه ای مثالی و فرضی از یک کد لینک باکس تقریبا شبیه زیر است :

 

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">

<title>[blogtitle]</title>

<link rel="stylesheet" type= width=500,height=500""text/css" href="http://p30tec.persiangig.com/linkbox/pipi/style.css">

</head>

 

سپس وارد وبلاگ خود شده و به قسمت ویرایش قالب اصلی وبلاگ بروید :

 

سپس کد موجود را در آخر تمام کدهای قالب اصلی بعد از زدن چند بار اسپیس بار paste  کنید .

توجه : حتما این کد را درجایی دیگر مثل یک فایل متنی نیز قرار داده و نگهدارید تا در صورتی که نیاز به حذف آن داشتید بتوانید ان را به راحتی از میان کدهای مختلف پیدا کنید .

توجه : حتما بخاطر اینکه لینک باکس در وبلاگتان صفحه زیادی را اشغال نکند اندازه طول و عرض آن را کوچک نمایید : مثلا مقدار width = 500  و مقدار height = 150   قرار دهید .

سپس دکمه تایید ویرایش را زده تا لینک باکس در وبلاگتان قرار بگیرد – چنانچه این عمل را درست انجام داده باشید میتوانید لینک باکس مورد نظر را در داخل وبلاگ خود و در آخر قسمت وبلاگتان ملاحظه نمایید .

سپس از قسمت داخل لینک باکس بخشی بنام ارسال لینک وجود دارد که شما میتوانید در آنجا آدرس وبلاگ خود و عنوانی را که میخواهید در لینک باکس قرار بگیرد را قید کنید و ارسال نمایید تا مدیر لینک باکس بعد از 72 ساعت لینک شما را اضافه نماید .

توجه داشته باشید که حتما از عنوان بسیار جذابی برای لینک ارسالی خود استفاده کنید تا باعث جذب بازدید کننده فراوان شود مانند :

عکس زیبا + عکسهایی که تا بحال ندیدی + عکس زیبا

 

توجه : شما باید هر هفته از این طریق برای لینک باکس مورد نظر لینک ارسال بکنید تا لینک شما همیشه در صدر جدول قرار داشته باشد والا بعد از مدتی لینک شما از صفحه اصلی حذف خواهد شد ( پس هر هفته لینک بفرستید با عناوین جذاب و جدید ) .

نکته مهم : برای اینکه ممکن است شما در وبلاگتان از چندین لینک باکس مختلف استفاده نمایید – برای اینکه نظم چیدمان این لینک باکسها حفظ شود و همه در وسط و زیر همدیگر قرار بگیرند و فضای نازیبایی به وبلاگتان ندهند باید در اول همه کدهای باکسهایی که در قسمت ویرایش قالب وبلاگتان قرار میدهید تگ زیر را بگذارید تا کدها منظم چیده شوند .

 

 <center>

 

به این ترتیب شما نیز دارای آمار بالایی در بازدید خواهید شد که همانگونه که قبلا ذکر شد برای داشتن اعتبار لازم جهت کسب درآمد بسیار لازم میباشد .

 

نکته : حتما قبل از اینکه این موارد را برای وبلاگهای اصلی خودتان که در آن قصد تبلیغ و کسب درآمد را دارید انجام بدهید – ابتدا این امور را در چند وبلاگ تمرینی آزمایش نمایید تا کاملا به انجام این شیوه آشنایی پیدا کنید  .

 

آدرس لینک باکسهای پربازدید را در سایت وبگذر و درقسمت سایتهای پربازدید میتوانید بیابید .

 

 

کلمات کلیدی بالابرنده بازدید :

 

این کلمات را عینا در جایی از وبلاگ یا صفحات اختصاصی وب خود کپی نمایید یا در قسمت ارسال مطلب جدید و پست جدید قرار دهید تا بازدید کننده های بالایی پیدا نمایید . ( قبل از این کار حتما سایت یا وبلاگ خود را در موتورهای جستجو ثبت نمایید . )

 

 

Amoo Shahabi , LENZ , Akhbar , Computer , weblog , persian , photo , CRACK , Crack , crack , serial , News, news, New, new, Technology, technology, Headlines, headlines, Nuke, nuke, PHP-Nuke, phpnuke, php-nuke, Geek, geek, Geeks, geeks, Hacker, hacker, Hackers, hackers, Linux, linux, Windows, windows, Software, software, Download, download, Downloads, downloads, Free, FREE, free, Community, community, MP3, mp3, Forum, forum, Forums, forums, Bulletin, bulletin, Board, board, Boards, boards, PHP, php, Survey, survey, Kernel, kernel, Comment, comment, Comments, comments, Portal, portal, ODP, odp, Open, open, Open Source, OpenSource, Opensource, opensource, open source, Free Software, FreeSoftware, Freesoftware, free software, GNU, gnu, GPL, gpl, License, license, Unix, UNIX, *nix, unix, MySQL, mysql, SQL, sql, Database, DataBase, Blogs, blogs, Blog, blog, database, Mandrake, mandrake, Red Hat, RedHat, red hat, Slackware, slackware, SUSE, SuSE, suse, Debian, debian, Gnome, GNOME, gnome, Kde, KDE, kde, Enlightenment, enlightenment, Interactive, interactive, Programming, programming, Extreme, extreme, Game, game, Games, games, Web Site, web site, Weblog, WebLog, weblog, Guru, GURU, guru, Oracle, oracle, db2, DB2, odbc, ODBC, plugin, plugins, Plugin, Plugins,فارسی,کامپیوتر,دانلود,سریال,کرک,رایگان,نرم افزار,سخت افزار,شهاب,نرم افزار رایگان,فتوشاپ,آموزش,طراحی,شبکه,تکنولوژی,پرشین,پرشین بلاگ,وبلاگ فارسی,وبلاگ کامپوتر,ام پی تری,موسیقی,موزیک,شو,i am a Hacker ( Hacker 0f BoYs ) ,هکر و
بوتر و کرکر ,هک.بوت.کرک , بهترین برنامه های هک و بوت و کرک و آموزشی , بهترین
برنامه ها برای دانلود, HaCk-hack tools-BoOt-boot tools-CraCk-cracking
tools-serial numbers-chat-best programs-Learning-Pics-Chat-Programs-yahoo tools,
yahoo booters,yahoo hacker,hacker,yahoo cracker,cracker,best hacker,best
cracker,best programs, booters, boot progs, boot programs, yahoo booting
programs, yahoo booting progs, yahoo boot progs, yahoo tools, yahoo
addons,meta nPersian, computer, network, persian computer network, IT, Iran, Iranian, Information, News, Technology, Farsi, Article, Paper, iran, computer, rayaneh, internet, monitor, free, magazine, software, download, crack, hack, cracker, hacker, program, programs, speaker, keyboard, education, mouse, keyboard, hard, floppy, case, php, asp, persian, perl, paskal, c++, c+, center, book, ebook,e-book, learn, learning, elearn, e-learn, elearning, e-learning, weblog, edu, education, dvd, cd, phone, connection, dialup, isdn, dsl, adsl, edsl, icdl, digital, camera, digital camera, printer, scanner, email, farsi, mail, box, vga, vga card, vga cards, graphic, mainboard, ram, hdd, fdd, pci, pci express, agp, 8x, 4x, 2x, 1x, 16x, 32x, game, games, video, capture, p30net, pcnet, webmaster, webmaster tool, webmaster tools, forum, chat, farsi chat, persian chat, archive, theme, themes, template, temlates, free templates, encoding, link, search, wave, mp3, wma, multimedia, speed, best, website, iranian, benyamin, benyamin assadi, benyamin asadi, assadi, asadi, ICT, IT, news, download, programs, hack, crack, articles, weblog, persian, persianweblog, تصویر, computer,جشن, shabakeh, irani, irany, webgostar, farsi, barnameh, bargozari, bargozar, aks, goftegoo, cd, disk,56k, 33.6k, flatron, danesh, it, etelaat, ketab, chapgar, downloads, linkestan, england, canada, crack, fars, pars, parsi, sorat, photo, shop, tavana, pad, swf, html, norton, logo, flash, tak, digit, firewall, antihacker, anti hack, antivirus, virus, anti, domain, host, webhost, webhosting, hosting, blood, music, show, film, movie, msi, gigabayte, samsung, lg, zoltrix, epson, canon, hp, casio, amd, intel, p4, pentium 4, pentium 3, pentium III, pentium 2, athlon xp, athlon, barton, 64bit, 32bit, 16bit, light, 3dmax, 3dsmax, player, xerox, via, sis, ati, chipset, register, registery, original, orginal, pool, earning, earn, sample, catalogeu, modem, fax, fan, power, headset, game pad, joystick, laptop, desktop, speaker, media, news, nuke, web, www, htm, pdf, design, designer, linux, windows, hardware, sign up, yahoo, messenger, google, msn, gmail, amar, statics, java, java , , clip, menu, sacreen, ctrl, caps, alt, num,  writer, cdrom, best, download center, usb, hub, serial, ps2, playstation 2, playstation, ps1, ps, psp, xbox, microsoft, sega, nintendo, nintendo 64, console, playstation portable, silent hill,wan, lan, cgi, flash mx, utilities, 2004, device, security, restore, internet explorer, 3d animation, bazi, ati radeon x800 xt, sony, panasonic, madiran, bill gates, media player, autocad, delphi, farasoo, fujitso, .com, .net, .org, pooldari, LCD, lcd, tft lcd, tft, voip, sms, asus, focus, getway, soltec, 128k, philips, hansol, motarjem, dictionary, e3, notebook, sata, ata, windows, ms windows, word, power point, access, excell, quality, athlon mp, web, world wide web, mp3 player, walkman, winamp, wireless, servers, server, z-cyber, ups, redhat, ibm, hotmail, search, dvd, dvd rom, dvdrom, dvd-rom , با , از , هم , جدا , کنید , مانندBlog,Weblog .عکس  ,  آهنگ , دانلود , فیلتر شکن , فیلتر شکن خیلی قوی , اندی , ابی موزیک ویدئو , موزیک , کدهای , جاوا , برنامه

 

 

 

 

( لیست بهترین لینک باکسهای ایرانی را در همین سی دی ذکر خواهیم نمود . )

 

 

 

 


  
  

در این بخش میخواهیم به شما نکات مهمی را برای جلوگیری از هک وبلاگتان آموزش دهیم . روش هک وبلاگ که امروزه مرسوم است این است که ابتدا به ایمیلی که ما در وبلاگ ثبت کرده ایم یک ایمیل دارای عکس یا فایل ضمیمه دارای تروجان ارسال می گردد سپس ما با باز کردن این فایل و اجرای آن پسورد آی دی ما لو رفته و به قولی هک میگردد .

 

سپس فرد هکر به وبلاگ ما رفته و گزینه فراموش کردن پسورد را می زند و سیستم هم یک رمز جدید به ایمیل هک شده ما ارسال می کند و به این ترتیب هکر وارد وبلاگ شده و آن را اصطلاحا هک کرده و از کنترل خارج می نماید .

 

تروجان چیست ؟

اگر  اهل گشت و گذار در اینترنت مخصوصا سایتهای امنیتی و یا هکری باشید حتمی با واجه تروجان آشنا هستید.

شاید برداشت اکثریت ما از این واجه همان ویروس اینترنتی باشد.

ولی تروجان چیست؟

اگر بخواهیم برای تروجان یک تعریف ساده بیان کنیم میتوانیم بگوییم:

"تروجان یک فایل جاسوسی میباشد که توسط هکر با توجه به نیاز به اطلاعاته قربانی آماده میشود و برای قربانی فرستاده میشود"

با کمی دقت در تعریف تروجان در می یابیم که تروجان هیچ وقت نمیتواند یک ویروس باشد.

هکر با توجه به نیاز های خود به اطلاعات قربانی که میتواند این اطلاعات:پسورد ایمیل یا ایدی قربانی,اشتراک اینترنت(اکانت),نام و پسورد کامپیوتر قربانی و ... میباشد تنظیم میکند.

 

معمولا تروجانها به دو قسمت تقسیم میشوند:

1- کلاینت: که تنظیمات را انجام داده و آن را با توجه به نیازهایی که بیان کردیم تنظیم مینمایند

2- سرور: که بعد از تنظیمات باید این سرور برای قربانی فرستاده شود تا قربانی بعد از دریافت آن را اجرا کند.

با توجه به تحقیقاتی که داشتم میتوانم بگویم هر هکری کار خود را با این نوع کارها شروع میکند.یعنی با تنظیم ترجان,فرستادن تروجان برای قربانی,هک کردن ایدی و اکانت اینترنت و....

در اوایل ورود این نوع جاسوسها به اینترنت فقط کارایی محدودی داشتند.همه کارایی آن نوع تروجانها به فرستادن پسورد یاهو ختم میشد.

با گذشت زمان و علاقه برنامه نویسان به این نوع جاسوس ها کم کم امکانات آن را افزایش دادند تا به امروز.

ولی امکانات یک تروجان امروزی چیست؟

تروجانهای امروزی میتوانم بگویم دیگر رشد کامل خود را تا حد زیادی طی نموده است امکان دارد با ورود یک تروجان به کامپیوتر شما:

1-فرستاده شدن پسورد ای دی مخصوصا ایدی و پسورد مسنجر شما برای هکر(به ایمیل هکر یا ایدی یا یک اف تی پی مشخص شده توسط هکر)

2-فرستاده شدن اکانت اینترنت شما برای هکر

3-فرستاده شدن نام کامپیوتر شما همراه با پسورد ویندوز برای هکر

4-محدود کردن کارهای شما با کامپیوتر(قفل شدن Task Manager یا Mscoing یا Rigistry و...) کامپیوتر شما توسط هکر

5-از کار انداختن ویروس کش و فایروال کامپیوتر شما

6-در اختیار داشتن هارد شما توسط هکر(پاک کردن فایل از کامپیوتر شما و یا اضافه کردن فایل توسط هکر)

بله همه اینهایی که خواندید امکان دارد.فقط کافیست یک تروجان روی کامپیوتر شما توسط هکر فعال شود.

ولی چگونه امکان دارد که تروجان وارد کامپیوتر ما شود:

 

1-در حال چت کردن هستید فرد مقابل برایتان میخواهد عکس خودش یا نرم افزاری را سند کند .شما آن را میگیرید ولی آیا این فایل سالم است.از کجا مطمئن هستید که حاوی تروجان نیست؟

2-در حال گشت در یک سایت آموزش هک هستید میخواهید یک نرم افزار دانلود کنید از کجا مطمئن هستید که این نرم افزار سالم است؟

3-برایتان یک ایمیل میاید.ایمیلی که فرستنده آن نامشخص است ایا ایمیل سالم است؟

و...

تروجان ها بر خلاف ویروس ها که فقط شامل چند شکل محدود میشوند دارای اشکال خیلی زیادی هستند.

یک تروجان میتواند خود را به شکلهای: عکس,یک فایل صوتی,یک فایل نقاشی,یک فایل Setup و....

پس میبینید تروجان یک شکل مخصوص ندارد .

 

چگونه متوجه شویم که در کامپیوتر ما تروجان فعال است:

 

1-در صورت از کار افتادن Task Manager و Msconfig

2-از کار افتادن ویروس کش

3-تغییر در شکل توپی پسورد در مسنجر ویا سیو نشدن آن

4-در صورت دیدن علائم مشکوک در مسنجر(باز و بسنه شدن یک پنجره پی ام)

5-فعال بودن نرم افزار های مشکوک مثل Task Manager و Msconfig

6-خوانده شدن ایمیل های که ما آنها را قبلا نخوانده ایم در ایمیلمان

ولی ما برای مقابله با این نوع جاسوسها چه کارهایی باید انجام دهیم؟

1-داشتن یک ویروس کش قوی و به روز

2-داشتن یک فایروال خوب یا فعال کردن فایروال خود ویندوز

3-این را بدانید همیشه پسوند عکس ((jpg,gif,.. میباشد و هیچ وقت یک عکس دارای پسوند exe  نمیباشد و همیشه اگر فایل(عکس,نوشته و...) را گرفتید که داری پسوند مشکوک بود هرگز باز نکنید

4-همیشه Task Manager و Msconfig خود را چک کنید اگر چیزی مشکوک دیدید مثل sender.exeبروید و در درایو ویندوز پوشه windows/system32دنباله چنین فایلی باشید که مشکوک بود و آن را پاک کنید

5-هر گز از کسی که شناخت کافی ندارید فایلی دریافت نکنید

6-سعی کنید اگر میخواهید نرم افزار دانلود کنید از سایتهای معتبر دانلود کنید.

7-در صورت مشکوک شدن به وجود تروجان سریع اطلاعات خود را عوض کنید(پسورد ای دی,پسورد ویندوز و...)

8-سعی کنید ویندوز خود را عوض کنید و درایو ویندوز قبلی را فرمت کنید.

نکته مهم :

9- به هیچ عنوان شماره پسورد خود و وبلاگ خود را از طریق ایمیل به نام های ساختگی از طرف هکر ها تحت عنوان از طرف وبلاگ یا آپگرید وبلاگ یا قسمت جدید به وبلاگ و ... که همگی ساختگی است و دارای ظاهری شبیهه وبلاگ اصلی دارد ارسال نکنید .

10- هیچ وقت و هرگز مدیریت وبلاگ از ما تحت هیچ عنوانی نام کاربری و پسورد وبلاگمان را نمی خواهد . مراقب صفحات کپی از صفحه اصلی باشید تا وارد سایت جعلی نشوید .

11- دو ایمیل در سایت معرفی نمائید که یکی برای مخاطبان و یکی برای ثبت در وبلاگ باشد و بسیار دقت نمائید که در ایمیلی که در وبلاگ ثبت کرده اید هرگز و هرگز هیچ فایل ضمیمه ای را و یا هیچ لینکی را باز نکنید و فقط و فقط اگر لازم شد صرفا فایلهای بدون پوشه ضمیمه و صرفا متنی text را بخوانید . توجه کنید که حتی فایلهای متنی بدون فایل ضمیمه مشکوک را هم باز نکرده و کلا حذفش کنید و به قولی delete  نمایید .

12 - شماره پسوردهای ایمیل اصلی با ایمیل فرعی و با پسورد وبلاگ حتما باید متغییر و متفاوت باید باشد .

13- اگر به هر نحوی ایمیل هک شد سریع از طریق بخش فراموشی و سئوالات لازم آن را باز پس گیری نمائید .

14- سئوالات کلیدی در ایمیل را به خاطر داشته باشید چرا که مهم می باشد .

 


  
  

میخواهیم به شما آموزش دهیم که اگر کسی پسورد شما را به دست آورد راه بازگرداندن آن چیست؟ این هم یک نکته جالب که خیلی ها به آن توجه نمیکنند. در واقع اگر یک زمانی بر اثر بی توجهی، شخصی ID مربوط به ایمیل شما را هک کرده و پسورد شما را عوض نمود، با توجه به این که این امر میتواند امنیت وبلاگ شما و نیز امنیت صندوق کسب درآمد شما در سایتهای پرداختی را نیز به خطر بیاندازد لازم است بسیار مراعات کرده و هرگز در ایمیل کاری خود شماره و رمزهای خود را برای هیچکسی ارسال نکنید حتی اگر پیامی که برای شما آمده به ظاهر از طرف شرکت طرف قراردادتان باشد زیرا این شرکتها و موسسات هرگز از شما نمیخواهند که پسورد و نام کاربری خود را برایشان ارسال کنید – از طرفی هرگز از طریق لینکهای ارسالی به آدرس ایمیلتان وارد سایتهای درآمد زا یا وبلاگ خود نشوید بلکه از طریق ادرس دهی در نوار آدرس برنامه اینترنت اکسپلورر وارد سایت مورد نظر خود بشوید زیرا هکران ممکن است با ارسال لینکی قلابی شما را به یک سایت جعلی مشابه سایت اصلی وارد کرده و اطلاعات شما را سرقت کنند – از طرفی همیشه در هنگام اتصال به اینترنت از صحت برنامه های امنیتی خود مطلع شوید و در ثانی در داخل صندوق ایمیل خود نه عکس و نه هیچ فایل ضمیمه ناشناخته ای را باز نکنید – با وجود رعایت مطالب فوق اگر به هر دلیلی هک شدید اول  در چنین مواقعی از امکان Forgot Password استفاده کنید! ضمنا این نکته را فراموش نکنید که به هنگام Sign up، در اغلب سایت ها، مثل Yahoo! یا Hotmail، سئوالاتی در زمینه تاریخ تولد، کدپستی، کشور، سئوال کوتاه و جواب کوتاه و یک آدرس Mail برای مواقع اضطراری از شما سئوال می شود! این سئولات بسیار مهم هستند.
لازم است این موارد را همیشه به خاطر داشته باشید و یا آنها را جایی یادداشت کنید، که اگر کسی شما را هک کرد، بتوانید اط این طریق پسوورد خود را پس بگیرید و عوض کنید. به هر حال برای انجام این کار در صفحه Email Login روی گزینه Password lookup کلیک کنید. در این صفحه همان اطلاعات کلیدی که در قسمت بالا گفته شد را باید وارد کنید، اگر این اطلاعات را به خاطر دارید که جای امید باقی است، در غیر این صورت از ادامه این کار صرف نظر کنید. خب حالا بعد از وارد کردن این اطلاعات، سایت ایمیل شما درست بودن آنها را چک میکند و در صورت درست بودن آنها، شما به مرحله بعدی هدایت می شوید. در این مرحله که به منظور ایجاد امنیت بیشتر ایجاد شده است، سایت ایمیل از شما یک سئوال کوتاه میپرسد و شما باید به آن پاسخ صحیح بدهید. البته دقت کنید که این پرسش و پاسخ را خودتان به هنگام Sign up تعیین کرده اید و باید آن را به خاطر داشته باشید. ( مثلا فیلم مورد علاقه شما کدام است؟ که شما باید در اینجا همان پاسخی را بدهید که قبلا و در هنگام راه اندازی صندوق پستی خود داده بودید(. بعد از وارد کردن پاسخ کوتاه در صورت درست بودن آن، شما قادرید به دو صورت موجود، پسورد خود را مجددا تصاحب کنید و آن را تغییر دهید.

 

   Display New Password که به شما رمز عبور جدیدتان را نشان میدهد.
   Email New Password
که رمز عبور جدید شما را به آدرس ایمیلی که به هنگام Sign up داده اید، میل می کند. ( Alternate Email).

 

توجه : حتما در صورت هک شدن یک ایمیل کاری – پسورد و نام کاربری موجود در سایت درآمد زایی را که با آن ایمیل در آن عضو هستید را نیز از طریق قسمت کنترل پنل سایت مذکور عوض نمایید .

همیشه به یاد داشته باشید که پیشگیری بهتر از درمان است پس به نکات مهمی که در این سی دی ذکر شده است حتما توجه لازم را مبذول نمایید .


  
  
   1   2      >